آ
-
آزادسازی
تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
-
آزمایشگاهی
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
-
آسیب شناسی
واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
-
آموزش
تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
-
آموزش ابتدایی
بررسی و مقایسه عملکرد حرفهای معلمان فارغالتحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
-
آموزش فراگیر
بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانشآموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانشآموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
-
آموزش مجازی
جستاری در برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
-
آموزش مجازی
مشکلات و چالشهای آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
-
آینده پژوهی
تأملی آینده پژوهانه بر تربیت حرفه ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]
ا
-
استرس
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
-
استیم
رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
-
الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E
اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
-
اموزش مجازی
واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
-
اولویت بندی دروس
موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
ب
-
بررسی تطبیقی
بررسی و نقد بومیسازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
-
بررسی درزمانی
بررسی درزمانی ساخت صفتهای فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
-
برنامه درسی
تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
-
برنامه درسی
طراحی برنامه درسی سازندهگرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
-
بعد آموزشی
بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
-
بعد اجرایی
بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
-
بومیسازی فبک
بررسی و نقد بومیسازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
-
بی انگیزگی
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
پ
-
پایه ششم
بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
-
پایه نهم
بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
-
پدیدارشناسی
تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
ت
-
تجربه زیسته معلمان
تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
-
تدریس و یادگیری
دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
-
تربیتدینی
دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
چ
-
چالشها
مشکلات و چالشهای آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
-
چیدمان
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
د
-
دانش آموز
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
-
دانش آموزان
تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
-
دانشآموزان با نیازهای ویژه
بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانشآموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانشآموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
-
دانشضمنی
دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی و مقایسه عملکرد حرفهای معلمان فارغالتحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
-
داﻧﺸﮕﺎهﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن
واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
-
دانشگاه مازندران
واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
-
دانش معلمان
بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانشآموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانشآموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
-
دبیری ریاضی
واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
-
درس تربیت بدنی
موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
-
دروس ابتدایی
موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
-
دروس مدرسه
موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
-
دوره ابتدایی
تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
-
دوره ابتدایی
بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
-
دوره کرونا
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
ر
-
روش تدریس
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
-
روش کیفی
تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
-
رویکردهای آموزشی
رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
-
ریاضی
تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
س
-
سازندهگرایی
طراحی برنامه درسی سازندهگرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
-
سطوح تصمیم گیری
تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
-
سواد ریاضی
بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
ش
-
شایستگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
-
شیفتگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
ص
-
صفت فاعلی
بررسی درزمانی ساخت صفتهای فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
-
صفت مفعولی
بررسی درزمانی ساخت صفتهای فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
ض
-
ضمن خدمت
جستاری در برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
ط
-
طنز
پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]
-
طنز آموزشی
پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]
ع
-
علوم تجربی
طراحی برنامه درسی سازندهگرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
-
علوم تجربی
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
-
عملکرد تحصیلی
طراحی برنامه درسی سازندهگرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
-
عملکرد حرفهای
بررسی و مقایسه عملکرد حرفهای معلمان فارغالتحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
ف
-
فرهنگ دانشگاهی
واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
-
فرهنگیان
جستاری در برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
-
فضای آموزشی
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
-
فناوری
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
ق
-
قلدری سازمانی
تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
ک
-
کارآموزی
واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
-
کتاب درسی ریاضی
بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
-
کتاب کار و فناوری
بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
-
کرونا
مشکلات و چالشهای آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
-
کودک فیلسوف لیلا
بررسی و نقد بومیسازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
گ
-
گردش در فضا
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
ل
-
لیزا کودکی در مدرسه
بررسی و نقد بومیسازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
م
-
ماده فعلی
بررسی درزمانی ساخت صفتهای فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
-
متوسطه قدیم و جدید
بررسی درزمانی ساخت صفتهای فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
-
محیط
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
-
مدرسه
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
-
مرور توصیفی
پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]
-
مرور نظاممند
رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
-
مسائل دنیای واقعی
بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
-
معلمان فارغالتحصیل
بررسی و مقایسه عملکرد حرفهای معلمان فارغالتحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
-
مقطع ابتدایی
دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
-
موبینگ
تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
-
موقعیت آموزشی
موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
ن
-
نظام آموزشی
تأملی آینده پژوهانه بر تربیت حرفه ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]
ه
-
همیاری
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
ی
-
یادگیری
نقش چیدمان عرصهبندی فعالیتها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
-
یادگیری الکترونیکی
مشکلات و چالشهای آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
-
یادگیری سیار
آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
-
یادگیری مغز محور
تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد