نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادسازی تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • آزمایشگاهی مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
  • آسیب شناسی واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
  • آموزش تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
  • آموزش ابتدایی بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
  • آموزش فراگیر بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش‌آموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
  • آموزش مجازی جستاری در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
  • آموزش مجازی مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • آینده پژوهی تأملی آینده پژوهانه بر تربیت‏ حرفه‏ ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]

ا

  • استرس نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • استیم رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
  • الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
  • اموزش مجازی واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • اولویت بندی دروس موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]

ب

  • بررسی تطبیقی بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
  • بررسی درزمانی بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
  • برنامه درسی تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • برنامه درسی طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • بعد آموزشی بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
  • بعد اجرایی بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
  • بومی‌سازی فبک بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]
  • بی انگیزگی آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]

پ

  • پایه ششم بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
  • پایه نهم بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
  • پدیدارشناسی تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]

ت

  • تجربه زیسته معلمان تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • تدریس و یادگیری دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
  • تربیت‌دینی دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]

چ

  • چالش‌ها مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • چیدمان نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]

د

  • دانش آموز آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
  • دانش ‏آموزان تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
  • دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش‌آموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
  • دانش‌ضمنی دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
  • داﻧﺸﮕﺎهﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
  • دانشگاه مازندران واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • دانش معلمان بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش‌آموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]
  • دبیری ریاضی واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
  • درس تربیت بدنی موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
  • دروس ابتدایی موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
  • دروس مدرسه موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]
  • دوره ابتدایی تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • دوره ابتدایی بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
  • دوره کرونا آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]

ر

  • روش تدریس مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
  • روش کیفی تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • رویکردهای آموزشی رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
  • ریاضی تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]

س

  • سازنده‌گرایی طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • سطوح تصمیم گیری تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • سواد ریاضی بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]

ش

  • شایستگی تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
  • شیفتگی تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]

ص

  • صفت فاعلی بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
  • صفت مفعولی بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]

ض

  • ضمن خدمت جستاری در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]

ط

  • طنز پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]
  • طنز آموزشی پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]

ع

  • علوم تجربی طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • علوم تجربی مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
  • عملکرد تحصیلی طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • عملکرد حرفه‌ای بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]

ف

  • فرهنگ دانشگاهی واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • فرهنگیان جستاری در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
  • فضای آموزشی نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • فناوری آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]

ق

  • قلدری سازمانی تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]

ک

  • کارآموزی واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
  • کتاب درسی ریاضی بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
  • کتاب کار و فناوری بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]
  • کرونا مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • کودک فیلسوف لیلا بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]

گ

  • گردش در فضا نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]

ل

  • لیزا کودکی در مدرسه بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]

م

  • ماده فعلی بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
  • متوسطه قدیم و جدید بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]
  • محیط نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • مدرسه آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
  • مرور توصیفی پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]
  • مرور نظام‌مند رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
  • مسائل دنیای واقعی بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
  • معلمان فارغ‌التحصیل بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
  • مقطع ابتدایی دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
  • موبینگ تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • موقعیت آموزشی موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]

ن

  • نظام آموزشی تأملی آینده پژوهانه بر تربیت‏ حرفه‏ ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]

و

ه

  • همیاری مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]

ی

  • یادگیری نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • یادگیری الکترونیکی مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • یادگیری سیار آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]
  • یادگیری مغز محور تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]